Teslimenursevil Teslimenursevil bide karın ağrım var regl olucakmışım gibi bugüne kadar hiç nişeyim yoktu sanırım adet olucam😞
umut0808 Teslimenursevil benim belim ağrıyor diye gittim hamileymişim umut vermek gibi olmasın ama.. İnşallah herşey diledigin gibi olur
myangelson Teslimenursevil ben 1 kere yaptırmıştım onda da hamile kalmıştım 10. Günden sonra falan bel ve kasık ağrım başlamıştı benim adet olacağım diye bekliyordum hatta
Teslimenursevil umut0808 bilmiyoeum kuzum umıtlanmıyorumda bu sefer tam tersi olmıycağına kendimi inandırdım ama içimdeki umut son güne kadar götürüyo beni
Teslimenursevil myangelson benimde kaç gündür ara ara kasık ağrısı oldu ama öyle çok değil vurup geçiyodı bugün bel ağrım var adet olucakmışım gibi karın ağrısı belirti demiyorım hatta ben direk taöam dedim adet olucam
Verda9224 Teslimenursevil Ben iğneyi yaptırdığımdan beri her gün ağrımıştı kasıklarımda aynı şekilde regl olunca geçip gidiyor sonra
myangelson Teslimenursevil aynen bende de öyleydi 14. Günü test bile yapmayacaktim da eşim yap da en azından doktora negatif gördük diye haber veririz demişti bende öylesine yaptım silik pozitif görmüştüm
myangelson Teslimenursevil inşallah canım 🤲🏻 bence bugunden sonra test yapma hiç 14. Gün yap en iyisi öyle gerçekten
Teslimenursevil myangelson ah kuzum durabilsem evde testte var bitse yapamam bugün yarın biter zaten sonra mecbur 13. Gün yapıcam
Teslimenursevil myangelson keşke kuzum keşke inan bunu öyle çok istiyorum ki ya çalışıyorum işe girdiğim ilk zamanlar çok güzeldi kafam boştu şuan öyle değilim yine eskiye döndüm
myangelson Teslimenursevil ben iğne yaptırdığımda arkadaşlarımla falan görüşüyordum sürekli mutfakta kek börek falan yapıyordum 😅 kafamı o şekilde meşgul ediyordum
Teslimenursevil myangelson ben yine dağılmam kuzum benim kafa odaklı ona markette çalışıyorum o yoğunluğa rağmen aklımda yani🤣
myangelson Teslimenursevil aboo sen fena takmissin cidden 😅 inşallah pozitif görürsün de bir daha böyle dertlerin olmaz canım 🤲🏻 ama olacak bence inanıyorum 🧡