Susuem Madamminia dinlediğim ve hem iğne hem ilaç olarak progesteron kullandığım halde oluyor bu birde sence ne kadar umursamaliyim🤔
Madamminia Susuem mesela günde ya da saatte kaç kere oluyor ? Düzenli mi ? Ne kadar sürüyor bunlar çok önemli.
Madamminia Susuem bebek küçükse ağrısız oluyor.Benim şimdi şimdi ağrılı olmaya başladı son zamanlarda
Susuem Madamminia hiç takip etmedim ama gün içinde de oluyor dur takip edeyim ben bunu belki düzenlidir farkında degilimdir 🤔
Myhoney Kasılma bazı durumşarda normalmiş..ritmik olursa sıkıntılıymış.bnm ki 10 dk bire düştü,sağ kasıgımda toplandı sertlesti 5 sn yede düzeldi.
Madamminia Susuem düzenli olsa mutlaka fark ederdiniz çünkü fark edilmeyecek gibi olmuyor.O yüzden takmayın saymayın bile :)
Susuem Madamminia doğru diyorsun öyle 10 dk da bir filan olsa kesin anlardım pimpirik yapmayayım hiç en iyisi 😊
Madamminia Ssuuddee kaç haftalıksınız ? Bebek büyüdükçe evet oluyor ama iyice kilo alınca birkaç saniyeyse kasılma değildir.Ama 22 haftada bebek gerilmesi hissedilmiyor mesela
Mom534545 eoa canm bende bugün yaşadım ilk kez yarım saatte 5/6 kere oldu 2 dk falan sürdü nefes aldıkça karnm agrdı sonra geçti yarın Dr gitsem mi acaba diyorum bilemedim 30+4 deyim bu arada
Madamminia Ssuuddee kasılmada karnınız sertleşiyor ve çıkıntı oluyor elinizle tutunca içeride yumru varmış gibi olur bu haftalarda.bebek büyüdükçe bütün karın sertleşiyor.Nefes alamazsınız mesela.Mutlaka fark edersiniz.bebek hareketinden farklı