Ben epidural ile normal doğum yaptım ilk doğumdu açıklığım yoktu benim şekerden dolayı suni sancı ile doğum başlatıldı ben ağrıya 4 cm kadar inanım zor dayandım açıklığın epidural yapılması için 4-5 cm olması gerekiyor ama epidural sonrası çok rahattı ve konforlu hiç ağrı acı hissetmedim tam çıkımda ise sadece baskı hissettim yine ağrı ve acı yoktu ama epidural olmadan normal doğum yapamazmışım onu anladım dayanamazdım ben tavsiye ediyorum hiç bel ağrısı yada baş ağrısı gibi birşey olmadı bebeğim şimdi 20 günlük iyiyiz çok şükür