Dilekulgtt evet kesinlikle ben de diğer acılan başlıkların altında ki yorumları görünce hayrete düştüğüm icin yazdım açıkçası insanlar cok bilinçsiz.. Biz bebeklerimizi 9 ay karnimizda taşıyoruz onunla inanılmaz bir bağ kuruyoruz ve nasil doğacağını ne ile savaşacağını bilmek buna hazırlıklı olmak bizim görevimiz... Kac kadına ulaşırsa ve ya en azından bilinç sağlarsa kârdır açıkçası... Bilime göz kapamak başa gelecekleri beklemek hem bebeğe hem anneye haksizlik