Kayraninnannesi Rukiyyeelisa Keşke bi anda o haftaya ışınlansam 😅 26+4 hafta 🌸 nefes darlığı yaşıyorum akşamları özellikle onun dışında bi sıkıntım yok çok şükür 🪽
nazel123 Rukiyyeelisa bugün bizde 38.haftaya girdik hiçbir doğum belirtisi yok heyecan birazda korkuyla bekliyorum😅 sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alalım insallah kolay doğumumuz olur 🤲🏻 şimdilik merdiven inip çıkma dışında birşey yapamadım bu hafta yürüyüş ve Squat yapcam hurma tüketip insallah faydası olur Meryem ana otu bulursam ondan alcam Salı günü kontrolümüz var kanala girmemişti geçen hafta insallah şimdi girmiştir sizde son durum ne 😊 Hazırlıklar da bitti arabaya yerleştirdik çok şükür
Rukiyyeelisa Bendiyebiri_ bizde de öyle bol bol zikir ve dua edin aynı bendende son zamanlarımız umarım herşey gönlünüzce olur 🤍
Rukiyyeelisa Kayraninnannesi az kalmış sizinde 🥳🥳hamd edin bol bol duş alın ve odanızı bulunduğunuz yeri havalndırın bol bol 😊
Rukiyyeelisa nazel123 Meryem Ana otunu ben çok etkili bulmuyorum bilmiyorum etkisi olur mu olmaz mı iyyice araştırın öyle kullanın sise ve bebeğinize birşey olmasın🤍 hayırlı doğumlar olsun inşallah bir sancı da kurtuluruz🌸😊
Bendiyebiri_ Rukiyyeelisa sağolasın canım aynı şekilde bende bol bol zikir ve dua ediyorum kazasız belasız sağlıcakla kucağımıza alalım
elamom24 Bugun ben de 38 haftalik oldum iki gundur regl agrisi bir agrim var ve beyaz akintim var ama cok az devamli ic camasirimi degistiriyorum vucudumu yikiyorum bu hafta dogurur muyum bilmiyorum ama sanki gelesi yok gibi 😄