Kur çok iyi anlıyorum seni Allah yardımcın olsun. Ama bence netleştirmeden kullanma. Yani ben olsam öyle yapardım. Ne sorumsuz doktormuş, hamileye böyle mi yapılır net konuşması lazım. Doz yüksek indirmesi lazım. Sen yazsana dra net reçete verin böyle kullanmak istemiyorum diye. Ve hemen dr değiştir bence canım. Sonuçta sürekli bir şeyler yaşıyoruz gebelikte ve sürekli vitaminler bazen ilaçlar yazılıyor. Hep böyle arada mı bırakacak seni bu dr