Dün adet oldum diye düşünüyordum dışarıdaydım ama peçeteyle saatlerce idare edebildim sonra eve geldim hala çok azdı hatta pedde parmak ucu kadar az vardı akşam ve gece de önce jelle karışık kan çıktı şimdi artık sadece jel çıkıyor içinde azıcık kan bulaşığıyla aslında adetime 3 gün var diyordum normalde benim genelde gecikmeli olur şimdi böyle oldu anlamadım