Kızlar şimdi geldim acilden kanda Beta HCG baktılar negatif çıktı idrar tahlili yaptılar o da temiz çıktı onlar da anlayamadı kas ağrısı da belki olabilir dediler ama şu anlık bir sıkıntı yok eğer çok şiddetli olursa yine gel dediler stresten olmayabilirsin hamilelik şu anda teste görünmüyor dedi öyle dış gebelikten de bahsetmedi of kafam karmakarışık 9 Ekim’de artık kadın doğuma gideceğim