MrsKiss Ben dün oglumu kucağıma aldım grip olarak geldim benim riskli olduğu için gebeligim belden uyusturma istedim en son bayıltmayi düşündüler ama istemedim 15 dakikada bebegin seninle oluyor Allah kolayligini veriyor gercekten şuanda kuvezde solunum sıkıntısı var inşallah iyi olucak dua edin olurmu suanda hastanede ameliyatlı birsekilde yazdim size sadece hissediyorsun elleri ama benden korkağı yoktur ben basardiysam herkez yapar saglikla kucağına al inşallah