Bas00 hayir canim ne alakası varbenim çok sıkıntım oldu ilk 20 hafta ama arkadaşım 17. Haftasına geldi kız ben kendimi hamile gibi hissetmiyorum bile diyor o kadar belirtisiz geciriyor hamileleligini ama çok şükür onunda her şey yolunda benimde. Her hamilelik bebeğe özel bence her kadının hamileliği bir olmadığı gibi bir kadının her hamileliği bile bir olmuyor. Rahatlayın keyfini çıkarın:) daha yolun başındasıniz