Merhaba arkadaşlar serklaj ameliyatı oldum. Ameliyattan sonra kanamam ve çok ağrım oldu ağrı kesici taktılar ağrım azaldı kanamam devam. Beş altı saat sonra tekrar ağrım başladım tekrar azarı kesici bir saat uyumuşum yine ağrıyla uyandım normal mi başına gelen var mı bildiğin adet sancısı gibi soğuk soğuk terletiyor.