Caresizlikk 2-3 günden beri geçmeyen alt kısmında kaşıntı yanma vs var böyle oldukça karnım sertleşip kasılıyor arada bir Ağrı’da giriyor sizce ne yapmam gerekli bunun için doktora gozukmedim gozukmem iyi olur mu sizce ve doğumum 7 Ekim’de olcak inşallah