Eminekoc96 aminn inşallah dualarımız seninle sürpriz yapmak istemiş o sana ☺️ bebişler sezeryanda olsa kendi doğacağı zamanı kendi seçer demişti bir doktor ben gerçekten buna inanıyorum. İnşallah tez vakitte toparlasın evinize gidince bol bol öpüp koklayın. Benimde ağrı geçti şimdilik bakalım paşamız ne zaman gelmeye karar verirse, annesi korkuyor oda ara sıra yokluyor sanki beni 😀 alt bolgemde kaç günlerdir ağrı var belki açıklıklıktır bilmiyorum salı gunu bakmadı doktor. Daha öncede düşüğüm var 18 hafta tam böyle adet ağrısıyla başlayıp 5 cm açılma oldunu öğrenmiştim, elimde değil yine aynı olur diye korkuyorum hayırlısı diyelim. Allah büyük hepimizin yardımcısı olsun 🥰