Bugün itibariyle 7 haftalık gebeyim tabi ki regl tarihime göre. Geçen hafta bir doktora gittim 6 haftalıktı kalp atımı yok kürtaj yapma konuşması yaptı ve moralimiz çok bozuldu. Bugün başka bir doktora gittim ultrasonda 6 hafta gözüktüğünü söyledi bebeği gördü ve haftaya kalp atışı için çağırdı çok korkuyorum sizler kaçıncı haftada kalp atışı gördünüz?