1anne- İlk gebelik mi ikinci mi ilkinde hangi haftada hissettiniz ? İkincide daha erken hissediliyor diyorlar ya o doğru mu? En erken kaçıncı haftada hissettiniz yazar mısınız anneler 🙏
Sehrbn_ 1anne- 19+2 deyim 3. Hamileliğim bebeği yeni yeni hissetmeye başladım ve şu an tekmeliyor pıt pıt hissediyorum..
Damlanurkrdg 1anne- ilk gebeliğim erkekti 20. Haftada hissetmiştim ikinci gebeliğim kız 12. Haftada pır pır seyirmeler hissediyordum 😀
1anne- Melmer Bercisss Mihyur Sehrbn_ Busra5354 Mzzz Benim de ikinci gebelik ilkinde 20. Haftada hissetmiştim şu an 11 haftalığım ilklerde geç hissediliyo ama ikincilerde üçüncülerde daha erken hissedersiniz demişlerdi acaba gerçekten hissediyor muyum bilmiyorum ama gaz sancısı olmadığına eminim pıt pıt hissediyorum ya inandıramıyorum kimseyi. Yok mu ikinci üçüncü dördüncü gebeliği olanlar bana bi el atın😂
Mihyur İlk gebeliğim 18 de kimse inanmasa da hissettim kesenin içinde kaydığının farkına vardım en azından
Mucizee80 1anne- benimde ikinci gebeliğim 10+2 yim bugün bende birşeyler hissettim hatta erken diye düşündm ama gaz yada bağırsak hareketi değil bnce tekme gibi değilde kayıyor gibi arada bir kalp atar gibi aynı yerde
1anne- Mucizee80 evet evet aynı durumdayız o hissi daha önce yaşadığımız için biliyoruz bende de öyle oldu 🥰
Cudana 1anne- ilk gebelik, 15-16 gibi hissetmiştim. Önce emin olamamıştım ama doktorum da onaylamıştı evet o pıtpıtlar bebek diye
Mineeee14 1anne- ilk bebeğimi 11 haftalıkken hissetmiştim bu da daha 6 haftalık ne zaman hissederim bilmiyorum 😂
boymomyz 1anne- Büyük konuştuğum ne varsa başıma geliyor zaten 😂 Eşimle tekiz vardiyalı çalışıyor tek büyüttüm sayılır çok zorlandım o yüzden gözüm kesmiyor 2. Yi bide yaşımda var 😅