35+4 oldum ben uyku problemini 8 haftalıktan beri yaşıyorum her saat başı uyanıyorum 20. Haftadan bu tarafada mesaneye baskı oldugu için sürekli lavobaya çıkma sorunu oluyor her saat başı uyandıgımdan uykusuzluk sorunu yaşıyorum bu durum benim için gecede aynı gündüzde :(