Derya01323 Kızlar 36+3 günlük hamileyim bu gün bebeğim aşırı hareketli hareketleri canımı yakıyor ve rahmime baskı yapıyor ama sürekli olarak aralıksız diyebilirim ve hareketleri baskı yaptıkça sanki kasılma gibi oluyo rahmimde normal mi aynı durumu yaşayanlar var mı
aslinci Bende yaşıyorum aynı şeyleri hareketleri ve sancılar ,aynı haftamız sizinle ,doktora sordum hareketli olması iyidir dedi bebek büyüdükçe baskı artarmış ,hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏
Btl_kygsz 35+2 4 gün önce sizin gibi aşırı hareketlenme hissetim ve o gün kontrolüm vardı nts ye girdim sancım çıkmıştı beni ben hissetmiştim sancıları aşırı hareketliydi çok şaşırmıştım canımı bile acıta biliyordu acilde serum verdiler ordan tekrar nts ye girdim bebek de sakinleşmişti ve nts de de sancım çıkmadı çıksaydı o gece hastanede kalacaktım kontrol amaçlı