Buz kalıpları ile uyumaya calıstıgım geceler oldu. Sabaha doğru daldıgım geceler de. Enfeksiyon durumunuz yoksa doktor normal demişti bana. Bir de b12 düşüklüğü bazen buna sebep verebiliyormuş. Cidden cok zorluyor bu durum öncesinde daha cok yasıyordum suan biraz daha iyi gibiyim.