Ay şimdi fark ettim aslında bugün eltim de söyledi ama onemsememistim şimdi aynadan bakınca boynumda bir sürü çatlak oluşmuş normalde karında göğüste kalçada olur diye biliyorum ama benim boynumda bir sürü iz oluşmuş 6 gün hastanede kaldığım için mi acaba yoksa gerçekten çatlamış mi hiç böyle yaşayan oldu mu benim ilk gebeligim ve 30 haftalığım