Rba33 15 haftalık 3 günlük gebeyim agizimda tükürük birikmesi tükürük tükürüyorim bu seferde kuruluk oluşuyor agizimda türük birikmesin diye bir şeyler ağzıma atıyorum ama yok geçmiyor nereye gitsem poşetle reçeteyle gidiyorum etrafımda rahatsız olur ne zaman geçer bu durum yada bu durumu yaşayan varsa ne yaptı azaldı yada geçti yardımcı olurmusunuz Allah rızası için
Feyzanurguc Rba33 arkadaşımda görmüştüm ilk kez bunu hamilelerin bazılarında olabiliyor o kendine peçete yetiştiremediği için şampuan kabını kesip onu kullanıyordu şuan 34 haftalık hamile doktor 15 te geçer demişti ama hala var eskisi kadar olmasa da sakız çiğneyerek azaltabiliyordu dışarı çıkarken ağzına sakız atıyordu belki size de iyi gelir
Drysf_bjk Rba33 ayyy sorma bende de oldu lama gibi tüküyordum gece yatamıyordum bile tükürmekten yoğurt kovası koyuyordum yanıma abartmıyorum 2 saat tükürük geçmiyordu uyuyana kadar, ama geçti çok şükür sonra, sizinde geçer merak etmeyin 😊
Drysf_bjk Rba33 ben bide dışarı çıkarken bol tuzlu fıstık alıyordum yanıma tek tek yiyordum öyle gece yatarken de yiyordum tuzlu ya ağız kuruluğu yapıyordu
Ahidem32 Rba33 valla bi çözümü yk gbi ben 18. haftadayım hala oluyo bulaantılarım azalmasına rağmen tükürük asla geçmiyor ve ne yersem yiyeym ağzımın içi zehir yemişim gibi apacı. sanırm doğurunca gececek. cinsiyetle alakalı olabilir mi sizin bebeğin cinsiyeti nedir
Esahan Yani belki konuşması mide kaldırıcı olabilir ama neden yutmuyorsunuz? İlk defa böyle bir şey duydum.
Drysf_bjk Esahan valla canım ben kendi adıma söylim yutamıyorsun ben de bulantı kusma vardı zaten bide tükürük geliyor onu hayatta yutamıyorsun ki normal bir tükürük değil çok aşırı derecede geliyor
Esahan Drysf_bjk Zaten bulantı tükürük yapıyor anladım o yaşadığınız şeyi. Tükürükten ziyade su gibi ve fazlaca. Çok zor yaşayanların Allah yardımcısı olsun.
Drysf_bjk Esahan valla canım ben hamileliğimi öğrendiğimden beri bulantı kusma oldu serum aldım rahatladım biraz ama şuan hala ilaç kullanıyorum yoksa hiç bir şey yiyip içemiyorum gece yatmadan önce 2 tane prilam içiyorum sabahta aç karnına zofer 4mg içiyorum rahatım yani şimdi
Rba33 Baby_B herkeste öyle çok görülmedi için kulağa saçma geliyor ama gerçekten çok zor uyuyamiyorsun gibi birikiyor yutamuyorsun yutulucak bir şey değil normal tükürük değil ağızda metalik bir tat bırakıyor artık geçsin istiyorum çünkü çok zor