Fatoliiii bilmiyorum olabilir ben ikisi içinde ayrı ayrı hastahaneleri aradığım için biliyorum bende ayrıntılıyı renkli ultrason sanıyodum bebeği merak ettiğim için görücem diye randevu arıyordum harıl harıl sonra bi paylaşımda falanda gördüm burda hemşire bi bayan vardı ona sordum şu bebeği çok net gördüğümüz ayrıntılı ultrasonmu 4 boyutlu ultrasonmu diye oda dediki ayrıntılı bebege ayrıntılı bakılan ultrason 4 boyutlu ise bebeği renkli gördüğümüz ultrason ondan sonra ayrıntılı ultrasonu bıraktım aramayı çünkü bebekte bi sıkıntı olsa doktorum her ay gitmemde söyler yanı ama Allah’a şükür hersey yolunda diyo o yüzden bende 4 boyutlu ultrasona gitmeye karar verdim ikisinede giderim ama cidden fiyatlar uçuk devlette yer bulamıyorsun ayrıntılı için e 4 boyutlu zaten özelllerde var bende sadece 4boyutluya gidicem bu yüzden 🙂