İyi geceler umarım birileri vardır burda
Sabah ovulasyon yaptım yumurtlama yoktu yarın doktor kontrolüm var bi yapıyım dedim akşam yaptım yumurtlama vardı kızlar sizce bu gece değerlendirmeli miyim yoksa yarın mı değerlendirmeliyim lütfen bilgi sahibi olanlar yazsın en acilinden