Leylaaa_46 aynı durumu yaşıyorum 33 hastalığız gündüzleri özelikle toplasam 10 15 küçük hareket hissediyorum sürekli yatıyorum kendimi yormam gibi bir şey söz konusu değil akşam olunca 1 2 saat kadar hareketleniyor canı isterse sonra yine hareket yok yarın doktora randevum var soracağım normal mi