ZuZuM_22 Kızlar biraz olur tualete gidince peçeteme pembemsi bi şey geldi çok az amma 1tane de nokta kadar da kırmızı bi şey geldi yerleşme kanaması mı deniliyor buna ?
Nuray6767 Dün bende normal idrar testi yaptım silik çizgi çıktı doktora gittim hcg 12.3 çıktı reglime 4 gün var daha ama aynı idrar testini bugün de yaptım silik çıkmadı erkek idrar testi değildi ama arkadaşlar
Mamiko_2020 Kızımda benden de hem kahverengi hem kırmızı bildiğiniz nokta iğne ucu kadar 5-6 noktacık gelmişti ☺️
Nur67 Mamiko_2020 hamile kaldığınızı öğrendiğiniz zaman mı gelmişti bu akıntı ben 2 gün önce aynısını yaşadım çünkü
Mamiko_2020 Nur67 evet öğrendiğim zaman gelmişti ama leke şeklinde değil.Günlük pedimde nokta şeklinde 5-6 noktacık bildiğiniz 😊
Aslaninannesi_ Canım her hamilelik kendine göredir kimi bir şey olmaz der ama hamileliğin hiçbir döneminde maalesef kanama lekelenme normal sayılmıyor doktorunuza gitmekte veya aramakta fayda var heleki yeni ve tutunma dönemindeyken