matmazelinbeybisi İyi akşamlar kızlar 29 haftalık bebeğimin hareketlerini sanki vajinaya yakın kısımlarda hissediyorum yani alt kısımlarda sizlerde nasıl acaba normal mi ya
Hasret3449 matmazelinbeybisi bende burda bekliyim benimde aynısı hatta neden artık yukarı çıkmıyor hep baskı altta Salı günü doktoruma sorayım dedim bu arada bizde 20+3 olduk
Kayraninnannesi matmazelinbeybisi 26+4 bendede aynı bazen ödüm kopuyor keseyi deşip çıkacak diye.. ama kontrol muayenemde herşey normal sadece ayakları kasığa baskı yapıyor
KurabiyeninAnnesi123 matmazelinbeybisi normal bazen altta bazen üstlerde bazen yanlarda hissediyorm kuzum
Frkubra matmazelinbeybisi çok normal gün geçtikçe büyüyor çünkü bende 27 haftalık oldum sanki rahmimim içinde gibi hissediyorum bu bakıyorum yukarda bı bakıyorum asada bunlar normal yerini genişletiyor çünkü benim üçüncü gebeliğim bu çok fazla hareketli maşallah gevesi gunduzu yok🤣🤣
matmazelinbeybisi Kayraninnannesi benimki için doktor aşağıya yakın demişti de korktum yani şimdi biraz daha fazla hissedince oralarda
matmazelinbeybisi Frkubra evett bi ara altta baya hissettim ondan korktum sonra üstlerde de oynamaya başladı😂
Frkubra matmazelinbeybisi dqha çok oynar tadını çıkarın çok güzel duygular gerçektende böyle bı mucizeye sahip olduğumuz için çok şanslıyız bu duygular çok farklı rabbim istiyen herkeze nasip etsin
Damyavuz matmazelinbeybisi bende en başından beri öyle hissediyorum. Rahim ağzı uzunluğu normal ise bir sorun olmazmış öyle dedi doktorum. Bir sorarsınız sizde 37 mm çıktı gayet iyi dedi.
matmazelinbeybisi Damyavuz benimde rahim ağzı iyiydi geçen gün söylemedi ne kadar olduğunu ama başı aşağı yaklaşmış dikkat et kendini yorma yürüyüş çok yapma dedi