Nrrrry Kızlar benim gebeliğim de genital bölgemde siğil desem değil küçük bir kabarcık oluştu aranızda yaşayan var mı böyle bişey
Anonyyim Nrrrry kabartı varsa siğildir. Doktorumun alabileceğini söyledi farklı bir doktor. Normal doğum düşünüyorsan onu alsın dedi. Et beni gibi gelmişti bana ne alaka hayatımda ilk kez görüyorum
Nrrrry Anonyyim evet et beni gibi ama tenimin renginde farklı bir renk değil sadece kabarcık gibi bir tane var bende de
Htccndn Bende siğil diye korkmuştum ama doktorum et beni dedi zaten et benine benziyor 1 tane var belki bende çoktan belli vardı hiç fark etmedim burdaki yazıları okuyunca korkmuştum dikkatli bakınca fark ettim benimkide rahmimin bitişinde