Bugün kpntrolum vardı hersey güzel suyum daşan ama aksam tuvalete gırdım. Çıktım sonraki Boyle akıntı gıbi beyaz sulu akıntı oldu ya ıdrarımdı ya akıntımdı ama sadace tuvaletten sonra normalde akıntım oluyor su Boyle olmaz dımı yda tuvaletten sonra Boyle seyler yasayan var mı