-Kubooo28 Herkese merhaba 10 günlük kızımın karnı baya gurulduyo ağrısı var uykuya dalamıyo ağlıyo sürekli masaj deniyoruz devamlı kucakta ya da memede kalmak istiyo üşüttük mü acaba öneriniz varsa yardımcı olabilir misiniz
metemom_ -Kubooo28 gaz kemeri diye bir şey var kiraz çekirdeği var içinde ısıtıp karnına koyuyorsun rahatlatıyor onu bir dene istersen
-Kubooo28 Biz bu gazı nasıl atıcaz sürekli masaj yapıyoruz karnının üstüne yatırıyoruz ama ağlamaktan canı kesiliyo yavrumun
-Kubooo28 metemom_ komşum verdi birazcık da olsa rahatladı çok şükür teşekkür ederim papatya çayı gaz yapar mı acaba dün içtim bugün gaz sancısı başladı
metemom_ -Kubooo28 bildiğim kadarıyla bitki çayları uyku yapar gaz yaptığını hiç duymadım onun yerine rezene çayı iç bolca hem süt yapıyor hem bebeğin daha rahat uyumasını sağlıyor