Brc7 Angel161023 Hanımefendi benim tıp bilgimi sorgulamaya kalkmayın kullandığınız yazı dilinden anlaşılıyor ne olduğunuz. Fetal dna tarama testidir bitti.
Kbraust Queen3524 Merhabalar, Amniyosentez yaptırdınız mı? Sonuçları çıktı mı? Ben de pazartesi günü Zeynep Kamil’de verdim. Beklemedeyim bilgilendirir misiniz?
Queen3524 Kbraust merhaba Yaptırdım benden down şüpheleniyorlardı ilk testte hızlıca ona bakıyorlarmış ilk sonucu almam 1 haftayı bulmadı diyebilirim normal geldi. Diğer sonuç uzun sürüyor İşlem olarakda bir sıkıntı yaşamadım
Queen3524 Kbraust ikinciyi almadım ama genetikçi aynı gelir büyük ihtimalle dedi. Ben istanbulda değilim tıp fakültesinde yaptırdım sizde ne bulgu vardı
secondmylife Angel161023 3 ay önce doktor değilim demişsiniz şimdi uzman doktorum sayısız doğuma girdim diyorsunuz ne iş 😂
secondmylife Angel161023 cevap bekliyorum sizden.😂 Doktorum doktorum diyip bir diğer yorumda doktor veya laborant değilim demişsiniz ? Karar mi verseniz?
ogul_can Angel161023 merhaba size birşey sormak istiyorum 2li tarama testinde yaş riski cıktı perinatoloji ye yolladı doktor yaşım 33