Queen3524 bunlar ne istediklerini bilmiyolar. Riskleri başlarından atmak için her türlü yolu deniyorlar, anne ve bebek umurlarinda değil. Ben 23. Haftamda detaylı ultarosoma gittm her şey normal çıktı. Ama başa hiçbir testim yok, ne ikili ne üçlü ne dörtlü ne fetal hicbidini yaptırmadım. Bana illa ki amniyosentez yaptır diyor. Yani aslında maksat kendilerinden yük kalksın, bebek düşer düşmez umurlarinda değil. Ben ultrasonda bir şey görmedim ama bebek sağlıksız doğdu beni suclayamayin diye böyle yollar deniyolar