Kızlar bebeğime basi 2 hafta önde denildi normal dogum zor olur denildi sizce de öyle mi ? Hangi doktora gitsem 2 hafta önde diyor şuan 38.haftadayim bebegin basi 40 hafta gösteriyor yani benim halen ne sancim ne nisanim ne suyum geldi hiç Bi belirtim yok diyelim 40 da geldi tüm belirtiler bebek basi 42.haftaya tekabül ediyor bu sorun teşkil eder mi çok korkuyorum normal olamaz belki ama sezeryan ile bu kadar büyük basi çıkarabilirler mi başına böyle Bi durum gelen varmi yardımcı olabilir mi bana ??