Herkese merhabalar sevgili anneler :)
18.haftaya giriş yapmak üzereyim ve bugün gezinirken Ebebek’e girdim, ister istemez eliniz bir şeylere gidiyor ve benim de gitti aldım üç beş parça. İkinci gebeliğim bu arada ve ilkinde sonlara doğru yapmıştım her şeyi. Bugün aldıklarımı öğrenen kayınvalide tarafım bunu hoş karşılamadı ve bu iyi görünmez, daha var, acelen neydi gibi şeyler söyledi ve ben de üzüldüm. Siz alışveriş yaptınız mı ne düşünüyorsunuz?