İyi geceler hanımlar🌺 4 yaşında oğlum var biz ikinci defa anne baba olmaya karar verdik ve bu ay denemeye başladık. Rabbim de nasip ederse bu duyguyu tekrar yaşamak istiyoruz. Oğlumda da bu uygulamayı kullanmıştım çok iyi gelmişti bana şimdi tekrar kullanmaya başladım. Birbirine destek verip moral olan çok insan var bende nasiplenirim umarım🥰 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻