Ebaki arkadaşim bu hastalığı 3,5 yaşındaki kızım iki kez geçirdi birincisi biraz ağırdı ikincisi çok hafifti sonra ablamın kızına bulastirdik o 1,5 yaşında o çok çok ağır geçirdi ama yapilacak bişey olmuyormuş bu hastalıkta çocuk hiç birşey yiyip içmediği zaman serum vermek için yatış yapılıyormuş sadece yigenimin tırnakları falan dökülmüştü ama ne ablama nede bana bulasmadi ama büyüklere de bulasanlari duymuştum. Yani herkes aynı geçirmiyor inşallah çabuk atlatirsiniz doktorun verdigi ilaçları kullanin Allah şifa versin