Humannrle Elbu amin canım inşallah Rabbım çok bekletmeden en yakın zamanda hayırlı sağlıklı bebekler nasip eder inşallah
Seher_blk Elbu ne demek canım 😄 aslında ne demek istediğin gayet açık da anlamak istemeyenler var sadece
BuketErkan Kızım 5 yaşında ilk denemede oldu. İkinci için 2 yıldır uğraşıyoruz 2 kere bebeğimin kalbi durdu şimdi yine istiyoruz. 2 ay hiç bişey moral bozucak bişey yok rabbim daha beterini göstermesin. Bugünlerini aratmasın.
Dmerrt Dnzaly ayağa kalkınca olmuyor mu bende deniyorum uzun zamandır Vitamin de kullanıyorum olmadı ondan mı diye düşünüyorum artık bilemedim yaa ayağa kalkınca yerçwkimşnden dolayı mı olmuyor rahat hareket edemiyorlar mı spermler bilemedim
Dnzaly Dmerrt akıyor hemen dışarıya tabiki de kalkmicajsınız içinde kalacak sırtınıza yastık koyacaksınız ayaklar da duvara dayanacak
Mzzz Seher_blk ama öyle post açmamış hamile kalamayanlar başlıklı post açıp ümitsizim diyince öyle algilanmiyor
Elbu Mzzz hamile kalamayanlar değil hamile kalamama diye açtım sorumda basligimla gayet uyumlu aynı şeyler yani siz anlamak istediğiniz gibi anladiniz çok şükür doğru anlayanlar beni çok.
Mzzz Elbu pardon hamile kalamama yazacaktım yanlış yazmışım aynı şey hamile kalamiyor degilsin anlatmak istediğim o 🤗
Melmer Elbu canım ne anlatıyosun 2 ay ne sakin ol çok büyük hata 2 yıl içinde tüp bebek denedim sabırsız olup olmadı sonraki aylarda kendiliğinden oldu maşallah. Çünkü o ay 2. Ted bekliyorduk
Elbu Melmer canim normalmi böyle bı durum diye sordum bilmediğim için bilgi edinmek istedim ilki hemen olmuştu cunki yanlış anlaşıldım galiba anlamadım