Elbu canım neden kötü niyetli olasın bunun iyilikle kötülükle alakası yok benim ilki 1.5 yıl olmadı hem eşimde hem bende problem vardı tüp bebekle evladım oldu doğumdan 4 ay sonra kendi kendime hamile kalmışım yani 2. Denememde tutmuş daha doğru denemedimde nasıl olsa oluyor dedik ama aklımda ne çocuk fikri var ne yumurtlama takibi ne düzenli ilişki olsun yok ayağını kaldır yok düzenli beslen bilmem bir şey 0 stresle hemen oldu insanlar derdi ne zaman akışına bıraktım düşünmedim o zaman oldu yada hiç beklemedigim zamanda oldu derdi inanmazdim gerçekten doğruymuş