Kizlar normalde yüzümde sadece gül hastalığı vardı arada yokluyotfu yüzümü şimdi yine püskürttü yüzüm çok kötü durumda bebeğime zararı olur diye çok korkuyorum. Benim gibi olan var mı doktorum iyice saçmaladı ne desem düşük olabilir ne sorsam düşük riskiniz olabilir deyip duruyor benim gibi olan var mı yaaaa çok endişeliyim