Alisde Ay arkadaşlar belim.oyle bi kutletmelik ama anlatamam katir kutur ediyo korkuyorum yaptırmıyoruk gerinmek istemiyorum ama bu agriyi nasil geciricem cok fazla hani bi kutlesem biticek gibi
atarliFrida Alisde yok mu belinizi istediginiz gibi kutletin hiiic bisey olmaz diyen bi uzman? Hasta degilsiniz hanım efendi hamilesiniz abartmayın alt tarafı bel. Saç kestireyim mi diye sormaktan ne farkı var bu sorunun?
Alisde Yazmelegi_ goguslerim buyuk ve sarkik zaten omur ilgili yamukligumda var oyle bi kutletmem lazimki deliricem artik ya dogumdan sonra ilk isim.kutletmek olucak gercekten
Pera-k Alisde bu sporda kullanılan rulolar var ben sırtımı onun üstüne yerleştirip yuvarlanıyorum çıtır çıtır açılıyor valla ya da pilates topunda arkaya doğru alıp kendimi sırtımı rahatlatıyorum tabi çok gerine gerine değil
Alisde atarliFrida sen rahatsizmisin ya bel kutletirken hani geriye dogru geriniyorsun ilk zamanda gerinmek uzanmak sakincalidir ya hani kafanmi.basmiyo git surdan
Alisde atarliFrida sen kendini cok akilli saniyosunda cahilin onde gidenisin sac kestirmeyle bu soruyu kiyasliyosun geri kafaliligini git baska yerde yasa
atarliFrida Alisde ya sen sac boyamakla kiyasliyorsun ama 😊 ayrıca ben çok akıllıyım seni temin ederim. Millete akıl dağıtırken abuk sabuk iddialı konuşan sensin ben senin cumlelerini sana yonelttigimde bana cahil diyorsun. Kendine cahil dedin sayılır
Alisde Dnzaly yok kutletmiyorum zaten cunku gerinme hareketleri sakincali biliyorum ama.ne yapabilirim nasi gecirebilirim belki birseu oneren olur 🥲
aysell56 Kızlar ben gerilip kütletmiyorum ama sabah yataktan kalkınca sağ sola hafif dönüyorum kütlüyor bunda da bir sakınca olur mu yani bazen istemeden de kütlüyor