Nilbebek27 bunu bende merak ediyorum devamli aynı doktora gidiyorum ama hep asistan doktor oluyo ve değişiyor sürekli ikinci dogumum olacak nasipse dogumhane nasil biyer sezaryen nasil oluyo vs bunları hiç bilmiyorum korkuyla o günü bekliyorum. İlk dogumumda gebelik zehirlenmesi yaşamıştım doğuma giderken nöbet geçirdiğim için baygindim bilmiyorum bu yüzden maalesef burada anlatanlardan okuyorum işte bende