Kizlar hastanede yatıyordum sancidan eve taburcu oldum sancı çıkıyor ama ben ağrı hissetmiyorum neyse doktor taburcu ederken o zaman hakaretlerini takip et 1 saatte 10 hareket etmesi gerek bazen 40 dk hareket etmeyebilir uyuyordur dedi ama 40 dkdan sonra önemli hareket edip etmemesi dedi ama benim bebeğim her saat 10 kere oynamıyor ayrıca 40 dk uyku az değil mi dün gece 12 de hareketini takip edeyim dedim uzandim gece 3e kadar ne yapsam uyanmadi sonra sesli bir müzik açtık karnıma yakın vurmaya başladı uyuyormuş yavrum iyice paranoyak oldum sizin 36 haftada bebek hareketleriniz nasıl acaba ona göre takip edicem