Korkma canım senin üzgün olduğunu hissetmiştir sadece. Hormonlardan dolayı çok hassas olduğun bir dönem. Bende eşimle çok kapışır ağlardım sonra aslında ortada üzülecek bişey olmadığını gördüm. Sakin ve huzurlu olmaya çalış bebeğinde öyle olur. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah Rabbim ☺️🌸🌸