Mfo yok bacım ya ben bebegimi hamile kalırken hep ikinci ilk bebeğimde olanları arıyordum Aman göğüs ucunu kararmamadı aman şu kararmadı aman bu hamile değil miyim meğerse hamileymişim Çok farklı da değil ama çok aynı da değil ama ilk Bebek’te yaşadığın belirtileri beklersen yanılırsın aynı olmuyor benim ilk dediğimde göğüs uçlarım aşırı kabarmıştı büyümüştü kasığıma aniden kramp giriyordu Ben o hamileymiş ikinci bebeğim de kasığım hep ağrıyordu hiç geçmiyor Göğüslerimde hiçbir değişiklik yoktu ve hala da aynı yani şu an altı aylık oldu İlk bebeğim de hiç mide bulantım olmadı bu bebeğin de ilk üç ay sabahları su içerken mide bulantısı yaşıyordum iki bebeği de de düşük riski yaşadım onun haricinde yani çok aynı olan şeyler olmadı iç bir de bu bebeğim de inanılmaz baş dönmesi yaşıyordum sanki böyle canımı bile alıyor sonra geri veriyormuş gibi😁