Kızlar benim bebeğimde kalp deliği ve damar inceliği var. Çocuk kardiyolojisi, Perinatoloji her bölüme gittim genel görüş şu doğumu Fakülte hastanesinde yapmamı önerdiler çünkü ozellerde ve hatta şehir hastanesinde bile doğumdan hemen sonra bebeğe ani müdahale gerekirse ekipman ve donanımın Fakülte hastanesinde en iyisi olduğu söylendi. Ama ben özel kontrollüyum ve doktorumdan memnunum beni çok rahatlatıyor ve sakin yapıda. Fakülte de yarı özel gibi ücretli ama gerek hemşire gerek ebe yaklaşımları genel olarak kötüymüş bu yüzden ikilemde kaldım. Özelde doğum yapınca bebeği fakülteye sevk etme konusunda bazen yerimiz yok vs gibi sebeplerden dolayı almiyorlarmis. Doğum yapanlar özellikle nasıl oldu süreciniz nasıl ilerledi ??