Merhaba kızlar geçen hafta doğum yaptım yazmaya yeni fırsat bulabildim. 38+6 sabah uyandığımda 9-10 gibi kahverengi lekenlenme olmuştu nişan olduğunu anladım miktarı fazla ve ard arda tekrar geldi sakince bekledim rutin işlerime günüme devam ettim. Gece 1 gibi sancılarım başladı önce saatte bir sonra yarım saatte bir giderek kısaldı sancıyı tarif edecek olursam uykudan kesinlikle uyandırıyor anlarsınız gerçek doğum sancılarını belden karına doğru şiddetli ağrı dayanılmayacak gibi değil ama yaklaşık 1 dk sürüyor bırakınca sancı hiç umrunda olmuyor evi toparlayıp abdest alıp namaz kıldım eksik eşyaları aldım yanıma sancılarım 5 dakikada bire düşünce hastaneye gittik yakındı zaten hastaneye vardığımızda 4 cm açılma vardı yatışım yapıldı odada sancıları çektim sancı tutunca bi yere eğilip tutundum eşim masaj yaptı belime yürüdüm bol bol durmadan inşirah ayetel kürsi ezbere ne biliyorsam okudum tüm süreç boyunca yaklaşık 5 saat sonra açılma 8 cm olunca doğumhaneye aldılar bi saatte bebeği kucağıma aldım. Kolay mı normal doğum asla değil ama sadece son yarım saat çok zor gerisi öncesi sonrası çok rahat sezeryan dikişi yok bebek doğar doğmaz emme refleksi var göbeğim neredeyse kalmıyor narkoz yok sadece yarım saat sıkın dişinizi fizyolojik olarak normal doğum yapmamız lazım cesaretlenin Allah yardım ediyor. Rabbim hepinize bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah