Sltn35 Ramzi teorisine göre erkek denildi , burada yorum yapıldı erkek denildi ve instagramda bi siteye usg görüntüsü attığımda o da erkek demişti sonuç KIZ 🌸 İkili taramada kız demişti doktorumuz ama Detaylı usg de net bi şekilde sonuçlandı tekrar
Sltn35 Öncelikle teşekkür ederim Cinsiyet_ttahmini sayfasına sordum Ramiz teorisi ile baktığını söyledi 7. Hafta da 12 haftalıkken tekrar atıp doktorumun kız olduğunu söylediğimde aa evet bacak arası boş dedi 😅
Nisa51 Sltn35 yani bilemedi demi bende sordum cinsiyet tahmini sitesine kiz bebek dedi Ebrar abla erkek dedi
Prensiminannesiyim Sltn35 bende bi hevesle bu sayfaya sormuştum cinsiyeti maalesef benimkini de yanlış bildi 😂😂😂
Nisa51 yeni_anne2 kıza benziyor dedi ama detayli ultrason bekliyorum belirtilerim çok farklı olduğu için
yeni_anne2 Nisa51 benım yüzde 90 kıza benziyor dedi bence sizınki de kızz cünkü benım ultrasona benziyor sayfanıza baktım😊
Nisa51 yeni_anne2 2 kizim vardi üçüncü kziim geliyor gibi sağlıklı olsunda nasip hersey ama çok farklı bi hamilelik belirtin yoktu kizlarimda çok bulantı kusmma oldu ama bunda yasamadim öyle 🥰
yeni_anne2 Nisa51 Rabbım saglıklı sıhhatli gönlünüze göre versin inşallahh benım çcevrem de de Hep alışveriş yapma bana 5 aya kadar kız dendi erkek cıktı diyen çok kisi oldu detaylı da bende bekliyorum alıs veris yapmak ıcın detaylıyı🥰🥰
Zeynep3 Nisa51 Ebrar abla benim komşuma kız dedi dün oğlu olacağını öğrendi . Bana da aynı ultrasona bir hafta kız diğer hafta erkek dedi 😀
yeni_anne2 Zeynep3 valla nasip kısmet bu isler kimin nasibinde ne varsa Rabbım onu veriyor ikisi de evlat Rabbım olmayana versin inşallah 🥰🙏😊