Hmen el atiyorum konuya cok degerli gebeş dostlarim ben 8 haftaligim suanda bebegimin kalp atisini ve giruntusunu ilk kez gordum ve duydum o yuzden panik yok sabirla bekliyorsunuz 1 hafta daha ben 6 haftaliktim sadece kese var dedi bekle dedi bekledim bebisimi duydum sizde bekleyin umutsuzluk yok😘