La_sumom yani şöyle söyleyeyim yeri geldiği zaman el ayak oluyor tabii ki de çocuğu 7/24 onun üstünde tutmuyorsun sadece işin olduğu zaman mesela çok yardımcı oluyor en düşük seviyede sallayabilirsin ama o da işin olduğu zaman sadece koyman öneririm yani çocuğu sallamaya alıştırmak senin için ileride zorluk olabilir kimi çocuk çünkü çok benimsiyor ve bir süre sonra sallamayı bıraktırmak çok zor oluyor ama bence işin olduğu zaman çok iş gören bir şey en az düşük modunda çalıştırmak yani Ben bir ay çatlasın kullandım her bebekte kullanmıyor yani ben 2 ayında almıştım çocuğumun rahat durmadığı için hiçbir şekilde artık ama onda da durmadın yani durmadı değil yani fazla kullanamadı kendisi