Hamileannem canım evlilik yoksa eşin ne yapıyorsa yapsın sen niye bu kadar stres yaptın ki hem sen kızla konuşup kendini nasıl düşürüyorsun bu kadar yada kız 12 yıl sonra arama cesaretini kimden buluyor ? Bebek için bir aradayız diyorsun bebeğe bu stresi yaşatıyorsun sence normal mi ? Bence sağlıklı bir karar almalısınız ve o kararın arkadasında durmanız lazım bu şekilde kendinize de günah hem evli olup hem ev arkadaşı olmak mantıklı değil sizinde psikolojiniz bozulacak yakında yoksa . Siz sağlıklı bir birey olacaksınız ki bebeğinize iyi bakın yoksa nasıl büyüteceksiniz o bebeği günah 🙏