FairyMoon Kızlar merhaba benim bat 2 ekimde ama neredeyse her gün değişik zamanlarda kısa süreli regl ağrısına benzer bir ağrı oluyor ama çok hafif. Böyle olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu? Ya da sizde yaşadıysanız sizinki nasıl bir ağrıydı?
Aylaa123 FairyMoon normalde ben adet olcağım zaman 1 hafta öncesinde belim ve kasık ağrım oluyor yoğun şekilde adet ağrısı gibi hamileykende aynıydı başka hiç bir belirti yasamadım
orkidemm_ FairyMoon ben hemde çok şiddetli regl ağrısı bacak ağrısı zaten regl ağrısıdır diye diye umudum yoktu
dygsss FairyMoon benimde bat 5 ekim bendede adet olacak gibi kasıklarımda ağrı ve batma var yarın test yapacağım
_handan91_ FairyMoon bende de regl olacagim zamanda agri olmustu 2 gün sonra testim positiv cikmisti ☺️
FairyMoon Aylaa123 bende de hafif bel ağrısı var hafifte kasıklarda ağrı ama regl dönemindeki gibi değil. İnşallah bende bu ay güzel haberler alırım 😊 teşekkür ederim cevabınız için
Elzeminval FairyMoon merhaba bende çok şiddetli var dün çok fazla vardı sonra lekem oldu akşam test yaptım ikinci çizgi hemen çıktı ve adetime 6 gün var 🥲 sanırım adetten hemen sonra hamile kalmışım
Pamiramsi FairyMoon çok şiddetli değil ama hissedilir. Bide baş ağrısı ve bel ağrım başladı çok onlar yani
Dilekylmaz FairyMoon benimde bat 2 Ekim ağrılarım oldukça umudum azalıyor bir dahaki ay tüp bebeğe başlıcam
FairyMoon Dilekylmaz ama hamile olan neredeyse herkes bu ağrıları yaşamış. Regl olana kadar umut var. Ümitsiz olmuyoruz ❤️
ogretmennn FairyMoon benim ara sıra ağrılarım vurup geçiyor ama hamile miyim bilmiyorum regl 5 gün gecikti
FairyMoon ogretmennn test yapsanız ya da kan verin hem 5 gün geçikmiş varsa çıkar mutlak, geç döllenme değilse.
FairyMoon Pamiramsi bende de aynı birde ekstradan iştah artışı var bende ama vitaminlerdendir diye düşünüyorum. İnşallah bizde güzel haberler ile geliriz buraya 🥰
Edasusari FairyMoon kasıklarıma öyle bi ağrı giriyordu ki anlık bazen çığlık atıyordum. Bi de hep sağ tarafımda sancı olurdu.
FairyMoon Edasusari sizinki çok meşakkatli olmuş ama olsun bu güzelliğe değer değil mi 😊 kaç haftalık oldu bebiş 😍
Pamiramsi FairyMoon iştah artışı benim de var diyetteyim ve inanılmaz yiyesim var, öyle aç bırakan bir diyet de yapmıyorum 1 aydır sorun değildi. Şu 2-3 gündür saldırasım var yemeklere 🥹😅 inşallah belirtidir bunlar