Kızlar selam,
Reglime 5 gün kala idrarımda minik nokta şeklinde kanama görüyordum test yaptım negatif çıktı.
Şimdi reglime 2 gün var iç çamaşırımda kahverengi lekeler gördüm peçeteye sildiğimde yapıskan kahverengi lekeler görüyorum. Adet olcakmışım gibi ama yerleşme kanaması olabilir mi diyorum. Yüzümde aşırı sivilcelenme oldu.Pskolojik olarak her bişeyde hamileyim sanıyorum 2 aydır deniyoruz. Sizce hamile olabilir miyim